maandag 29 april 2013

Dag 3 Improvisatieshow ....

Vandaag is het een grote dag! Milan en Andy zijn blijkbaar al heel vroeg wakker, ik rond half 7 en dan ligt Mauro zelfs nog te pitten... Bye bye jetlag! Ik mag pas naar beneden als Mauro ook wakker is, dat duurt niet lang gelukkig. Beneden hebben ze versierd en er staat taart met 45 erop en vier kaarsjes die nog hier in de la lagen (met 21 erbij, dat had ik ook prima gevonden hoor!). We eten maar een stukje mierzoete taart, de rest voorlopig maar in de koelkast). Als kadootje krijg ik een Starbucks Florida mok en een Starbucks giftcard... Ik kan voorlopig weer vooruit, al krijg ik vandaag mijn Starbucksdrankje gratis!

Op naar EPCOT, dat was het plan voor vandaag... We betalen het parkeergeld en vlak daarna krijgt onze achterbank een heerlijke bonje met elkaar (not). Mauro wil niet meer naar Epkots! Na een half uur op hem inpraten (de kenners weten dat dit niet werkt) besluit ik dat het genoeg is. Of we gaan vanmiddag een nieuwe poging doen, of een andere dag!

We gaan weer richting huis en de achterbank is weer kalm, de derde zitrij biedt uitkomst haha! We gaan met z'n vieren een poosje zwemmen. De manager kwam net langs om wat vlekken uit de oprit te halen en wij meldden dat we de pool niet echt aangenaam genoeg vonden... Hij stookt de boel wat op, daarna wordt het heerlijk!

Na de waterpret en de lunch wordt het toch tijd om wat te gaan ondernemen. We besluiten EPCOT een andere dag te plannen en gaan naar de Florida Mall en de Toys r Us. De kids hebben allebei flink gespaard en dat moet natuurlijk stukgeslagen worden... Op de valreep vind ik nog een coupon in de mail voor de Toys r Us, die komt later nog van pas! Mauro vindt wel e.e.a. Van zijn verlanglijstje.... Cars autootjes en een Power Ranger poppetje. Ondertussen gaat Mauro zijn voet wel meer pijn doen, er zit een wondje op dat niet fijn voelt en hij loopt op 1 blote voet en 1 met een Croc door de winkel.... Maar even aankijken of dat morgen beter voelt! Voor de zekerheid nog maar een doosje pleisters in de winkelkar...

Dan naar de Florida Mall. Via de M&Ms store naar binnen

We kijken in de nieuwe Microsoft store, kopen voor Milan nieuwe Crocs en de mannen scoren weer 2 Vinylmations in de Disney Store.

Dan door naar de Food Court waar Mauro even kan uitrusten (met zijn voet) en ik ga Frappucino's halen bij de Starbucks. De mijne krijg ik echt gratis (Are you sure you don't want a Venti? It's your birthday! Nou vooruit dan maar!) en die van Milan betaal ik met mijn Passbook waar ik mijn Groupons heb opgeladen (daar heb ik voor $10 voor $20 gekocht en die staan nu in mijn account op Passbook, superhandig)!

We hebben wel een beetje trek dus delen 2 kleine hamburgers en 1 friet van de Five Guys vrienden.... The best!

Terug nog even gympen passen voor Nilan bij Journeys kids maar helaas dit keer zonder succes..bij Old Navy slaagde hij wel voor 3 shirts en 2 pyjama's! De flag tshirts zijn er helaas alleen nog maar voor de kids, we nemen er maar vast 3 mee, voor $5 per stuk. Terwijl de kids nog even bij de build a bear rondkijken gaat Andy snel naar Abercrombie ... Alles wordt te duur of niet leuk bevonden. Op naar huis dan maar weer!

De kids storten op de bank en ik zie al da uit eten ook vanavond niet de beste optie is. Op loopafstand staat een splinternieuwe Chick-a-fila (naast de WalMart) maar een check op de website geeft aan dat het spandoek 'opening soon' er niet voor niets hangt... Donderdag gaan ze open. Maar de meeste stemmen zijn toch voor een broodje kip dus Andy gaat even naar de andere CAF op de 192!

De jongens proberen de film Princess Protection Program te kijken, met Selena Gomez maar na 20 minuten liggen ze allebei te slapen op de bank! Het was duidelijk toch een vermoeiende dag. Morgen stond in principe de Treetop Trek op het programma bij Brevard Zoo maar of dat gaat lukken met Mauro's voet... Ik betwijfel het!

 

7 reacties:

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Altijd heel speciaal om in Florida jarig te zijn. Ondanks wat hick ups is het volgens mij toch een geslaagde dag geworden. En Epcot loopt niet weg. Dan ben je gewoon volgende week nog een keertje jarig :-)

Hopelijk is Mauro's voet snel beter en staat niets een bezoekje aan Brevard Zoo meer in de weg. Heel veel plezier en we hebben nog even contact over het koffie leuten / zwemmen.

P.s. Reactie even opnieuw geplaatst maar dan zonder typo's (althans dat hoop ik :-) )

Gewoon weer een lekkere dag, en gekibbel hoort er ook een beetje bij vakantie stress ... Zal wel overgaan...

Heel veel fun in Brevard Zoo !!

Ach dat gekibbel gaat wel over, ze zijn gewoon een beetje uit hun ritme.
Al met al een mooie verjaardag toch?
Morgen weer een leuk programma, als het lukt natuurlijk met dat voetje, misschien helpt een pleister wel.
Have Fun!
Yvonne

Jammer van het dagje Epcot, maar met stress op de achterbank is daar ook geen lol aan. Hoop dat je al met al toch genoten hebt van je verjaardag maar zo te lezen zit dat wel snor!!
Have Fun!!

Zo herkenbaar, 3e rij is dan een uitkomst! Toch een leuke dag gehad! Veel plezier vandaag!

Shoppen op je verjaardag was vast leuker ;-) !

Een reactie posten