zaterdag 4 mei 2013

Dag 7 … More Toys and Games

Al lang voor de vakantie hadden de boys hun spaarpotten op slot gehouden en was er flink wat geld verdiend door het wegbrengen van lege flessen bij oma, mooie rapporten en andere nuttige bezigheden…Maar nu moet het wel stukgeslagen worden natuurlijk. Milan heeft geen idee waar aan hij het uit wil geven maar Mauro heeft zoveel hobbies dat hij geld te kort komt… Er moesten ook nog wat goochelspullen besteld worden. Omdat het toch al tegen de helft van de vakantie aanloopt en de bezorgtijd nu wel wat krap wordt ga ik online op zoek naar de goedkoopste optie voor de goocheldoos die hij het liefst wil hebben. Natuurlijk niet bij de officiele Magic Shop maar wel gewoon bij de Toys R Us en daar hebben ze natuurlijk ook ‘ store pick up’ . Dan weet ik tenminste zeker dat we het op tijd in onze handen hebben voordat we terugvliegen.

Oeps…. de enige Toys R Us die ‘m heeft is 35 mijl verder op… Ik doe het toch maar, geen zin om het risico te nemen dat het niet op tijd hier is. Dus online besteld en betaald en even later kregen we de bevestiging dat de goocheldoos klaar lag in Lakeland. Hup, in de auto naar Lakeland…. kan ik eindelijk fijn een stukje rijden met onze scheurbak! Mauro gaat mee en kijkt Cars 2 op de iPad. Natuurlijk staat de TomTom verkeerd dus ik stop nog even bij de Publix voor Wifi… zo kom ik weer op de goede route.   Ja hoor, uiteindelijk gevonden en de doos kwam keurig met een bonnetje en al uit het magazijn. Ook weer geregeld. We lopen nog even de winkel in en daar ziet Mauro nog Power Rangers die ‘ exclusive by Toys R Us’  zijn. Hij twijfelt enorm omdat dan zijn geld op zou zijn en hij heeft nog een week! Volgende maand is hij jarig en dat biedt uitkomst… de Power Rangers worden vast een verjaardagskado. Nog een kleinigheidje voor Milan erbij om boven de $50 uit te komen want anders krijgen we geen $10 korting met onze coupon…. wat een slimme handel is het toch haha! Kind blij… die wil het liefst de hele dag de villa niet meer uit!

Tegen twaalven zijn we weer terug bij de villa en liggen Milan en Andy heerlijk in het zwembad. Gelukkig is het droog nu… het is wel erg regenachtig hier voor de tijd van het jaar. We eten als lunch nog de restjes van de pizza van gisteravond en nog wat brood en dan gaan we op pad naar onze bestemming van vandaag. We houden het simpel, we gaan een Disney hotel bezoeken. Vorig jaar zijn we hier geweest maar was nog lang niet het hele hotel geopend, dit jaar wilden we eigenlijk de laatste twee nachten daar doorbrengen. Maar omdat alleen de kamers met het Ariel thema relatief goedkoop zijn (lees relatief) en de jongens dat te meisjesachtig vonden hebben we het maar gelaten. Achteraf heb ik geen spijt… voor bijna hetzelfde geld heb ik een hele villa met prive zwembad en dat is een stuk relaxter!

Goed, Art of Animation Resort in zicht. Mauro is niet in de stemming en het duurt een tijdje voor dat hij weer gezellig is. Achteraf voelde hij zich de hele dag al niet lekker en heeft hij ‘s avonds ook koorts.

DSC07461

Uiteindelijk doet de Arcade wonderen want met $10 vermaken ze zich een hele lange tijd, maar komen ze er niet uit want ze van de gewonnen punten willen ‘ kopen’ . De castmember geeft ons een goede tip. Bij het naastgelegen hotel (Pop Century Resort) is ook een Arcade en daar hebben ze Light Sabors (lichtzwaarden)… Wij wilden daar toch al wel even kijken en de jongens zijn nu ook ‘ om’ . Op naar buiten en via de brug lopen we naar het volgende hotel. Superleuk thema, met jaren 60 t/m 90 decor en Wham  ‘ Wake me up before you gogo ‘  klinkt bij het zwembad uit de speakers… Heerlijk zeg die muziek. De opbouw van het hotel ziet er hetzelfde uit als Art of Animation Resort en dus vinden we de Arcade snel. Milan besluit zelf nog $10 te investeren en weer zijn ze lange tijd zoet met spelletjes… Wij vermaken ons met de free Wifi en ik chat online even met Pieter die real time foto’s met de InstaWeather app wil … ja het weer is opgeklaard gelukkig!

Als er nog net een paar punten tekort zijn voor twee zwaarden wordt er nog $1 gedoneerd en doet Milan nog een paar potjes Fruit Ninja. Gelukkig zijn er dan genoeg punten en kan er zelfs nog een USA sleutelhanger en 2 snoepjes bij!

Inmiddels is het tegen 5 uur en heb ik alleen nog maar zin in Starbucks… Helaas (kom ik later achter) ben ik net te laat voor het Frappucino Happy Hour en betaal dus de volle mep… Gelukkig had ik nog Groupon-geld, was het toch nog voor de helft haha! Bij de CVS zoek ik vitamines en iets voor Mauro maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet nemen… loop er dus maar weer uit. Andy parkeert nog even snel bij de Nike Outlet Store en gaat snel even rondkijken… wij hebben geen zin meer… dan op naar de villa!

Als we thuis zijn maak ik snel spaghetti en ben ik weer fit! De jongens ook want die liggen ineens toch in het zwembad terwijl ik kook… Ze hebben ook ineens geen honger meer als het eten op tafel staat. Nou ik ga wel eten want ik heb nog plannen voor vanavond.

Ik ga even alleen op pad… alleen even naar Jo-Ann en de naastgelegen SuperTarget…. maar ik weet dat als ik alleen ben ook echt even rustig kan kijken en dan ben ik zo een paar uur verder! Bij Jo-Ann vind ik natuurlijk weer wat teveel dingen die ik heel leuk vind (om te ‘ knutselen’  en om te bakken) en heb ik ook nog een klein boodschappenlijstje (een tijdschrift voor Kitty). Dan op naar de Target… Inmiddels regent het weer heerlijk maar mij maakt het niets uit, parkeer toch bijna voor de deur van de winkel. In de Target vind ik een leuk shirt voor Mauro (met Animal van de Muppets) voor $7 en nog een broek voor Milan. Verder nog wat etenswaren voor ‘ thuis’  (o.a. Magic Shell en kruiden) … en dan ineens zie ik waar veel mensen in Nederland (in ieder geval alle Florida vriendjes) een moord voor doen (bij wijze van spreken dan he)… WITTE M&M’s ! De familie Hamersma is hier duidelijk niet langs geweest want het hele vak ligt nog vol, hihi! Voor de zekerheid sla ik maar vast 4 zakken in.

foto (4)

Terwijl ik op mijn gemak alles afstruin heb ik free Wifi in de winkel en zie ik ineens dat ik via Facebook Chat de optie heb om Andy te bellen. Dat is vreemd, hij heeft een iPod (niet eens een iPhone). Maar als ik het probeer werkt het perfect…. ik kende deze optie nog niet!

Dan is het genoeg… het is half 10 geweest en ik ga lekker naar huis. Mauro is nog wakker en wil nog wat eten dus ik maak nog wat spaghetti warm voor hem (nu heeft hij wel honger…). Ik blijf nog even bij hem kletsen, dan ga ik naar beneden maar al snel gaat bij mij het licht uit… geen puf meer voor het blog, dat moet nog maar een dagje wachten!

2 reacties:

Lekker hoor ff alleen winkelen. Dan kun je ook eens kijken waar JIJ naar wil kijken!

Ben helemaal bijgelezen jullie hebben het goed naar jullie zin, heerijk hoor.

Een reactie posten